GFI HelpDesk
Wsparcie techniczne, baza wiedzy i czat w jednym zintegrowanym rozwiązaniu helpdeskowym.
O produkcie
W prosty sposób zarządzaj zgłoszeniami swoich klientów i udzielaj im niezbędnego wspracia technicznego
- GFI HelpDesk to oprogramowanie typu Service Desk, które integruje funkcje wsparcia technicznego
- Klienci mogą łatwo rejestrować zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej, czatu lub innych aplikacji
- Personel może przeglądać, tworzyć, przypisywać i zamykać tickety pomocy technicznej. Osoby w firmie mogą współpracować przy rozwiązywaniu problemów za pośrednictwem notatek stworzonych bezpośrednio na zgłoszeniach
- Zespoły mogą tworzyć reguły automatycznych odpowiedzi lub rutowania w oparciu o właściwości zgłoszenia, jego treści, typu klienta i innych
Uzyskaj kluczowe informację na temat aktywności swojego klienta
- GFI HelpDesk może połączyć i rejestrować każdą aktywność klienta z Twoją firmą. Raportuj odsłony stron, zamówień, historię wysyłki oraz wyszukiwane frazy w dziale pomocy technicznej. Statystyki dostępne są w czasie rzeczywistym
- Zespoły wsparcia technicznego mogą dowiedzieć się o wiele więcej o klientach, którym pomagają. Usprawnia to proces realizacji zgłoszeń, jak i ułatwia pracę całego zespołu
Wsparcie techniczne na najwyższym poziomie
- Standardowe i personalizowane raportowanie – GFI HelpDesk jest dostarczany z kompleksowym narzędziem do raportowania oraz szeregiem dodatkowych funkcji, aby zapewnić i wspomóc najwyższą jakość obsługi zgłoszeń serwisowych
- Multi-language - obsługuj swoich kleintów w wielu językach
- Stwórz swoją własną bazę wiedzy – utwórz własny zbiór instrukcji lub odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Umowy SLA – Twórz umowy/warunki SLA dotyczące czasu reakcji, dla klientów, którzy najbardziej tego potrzebują
Kontakt